29 Ekim 2010 Cuma

Nurturia 1 Yaşında



1 - Nurturia ile ne zaman tanıştın, nasıl kullanmaya başladın?
Bir gün can sıkıntısından bunalmış ve her şeye mızmızlanan Ada için oyun grubu arıyordum; Nurturia'nın Avrupa Yakası Anneleri grubuna yönlendirdi arama motoru... 

2 ay önceydi. 

Daha sonra sık kullanılanlara ekledim ki; aklıma takılan bir soru olduğunda sorabileyim... Sorduğum soruya o kadar çok cevap geldi ki sonrasında, şaşırdım... 

Demek ki benim geçtiğim yoldan daha önce geçenler olmuş; o halde neden onların ayak izlerini takip ederek daha kolay yürümeyeyim?

2 - Nurturia'nın en çok nesini seviyorsun, en sık hangi bölümünü kullanıyorsun?
PC de gün boyu açık Nurturia... 
En çok -her şeyini- kullanıyorum ve en çok -hiç bir- sorunun ya da konunun küçümsenmemesini; mutlaka cevap bulmasını seviyorum...

3 - Nurturia sana ne katıyor, çocuğuna ne yararı var?
Eve tıkılıp kaldığım şu soğuk günlerde nefes alabileceğim bir alan sağlıyor, kafama takılan soruya anında en doğru cevabı bulmamı sağlıyor ama en -en -en- önemlisi yaşadığım sorunların "bana özel" olmadığını anlamamı sağlıyor... 

Tüm anneler aynı şeyleri yaşıyorsa büyütmenin anlamı yok diyebiliyorum artık... Oğluma ne katıyor; Mutlu anne = Mutlu çocuk 

4 - 1. yaş gününde, Nurturia'nın geleceği için ne dilersin
Hep daha iyisini ve daha güzelini diliyorum... 
Samimiyetini kaybetmemesini ve daha çok anneye, daha çok bebeğe ulaşabilmesini diliyorum... 

İyi ki doğdun nurturia...
Bumerang - Yazarkafe