31 Ekim 2010 Pazar

Nurturia 1 yaşında

3-4 gün önce; Damla'nın Nurturia'nın 1.yaş gününü kutluyoruz diye yazmasıyla başladı her şey.

Asıl öykü benim hamile kalışımla ve Ada'nın doğumu ile başlıyor aslında ama; olayı kişiselleştirmek istemiyorum şu aşamada.

Bu sadece ilk çocuk şenliğimizin deneme adımının öyküsü olacak.

Damla'nın güncellemesini okuyunca heyecanlandım birden; doğum günü kutlamalarını ezelden beri severim; gerçi ben eğlenceli ve kalabalık olan her şeyi severim ya; dediğim gibi kişiselleştirmeyeceğim konuyu. Hemen sıvadım kolları; "ne yapabilirim acaba" diye Zaten hafta başından beri sağanak yağmur, evde bunalmışız Ada'da ben de... Bir eğlence, bir değişiklik olacak ikimiz için de; yaşasın!!!

Aklıma ilk town center geldi. Ada'nın da benim de bayıldığımız bir yer; hayır hayır kişisel değil; anne ve çocuk için eğlenceli bir yer olduğundan. Alışveriş mi yapılacak; hemen koş; çocuk mu sıkıldı; koş; misafir mi gelecek; koş, odamıza, evimize süs mü alınacak; koş... O kadar çok gidiyoruz ki, artık güvenlikler bile tanıyor bizi; kapıda aranmadan giriyoruz içeri.

Town Center'la irtibata geçtim; aklımdakileri anlattım; Meltem Hanım sağolsun; işin içinde çocuklara yardım varsa seve seve dedi hemen. Sıra Galaxy Park 'a danışmaya geldi; Selda Hanım hemen boş bir alan ayarladı biz ve çocuklarımız için; yer olayını kısa zamanda hallettikten sonra sıra geldi içeriğe.

Halim bey bir palyaço. Hem de palyaçoların en iyi kalplisi; sadece kimsesiz çocuklar vakfı yararına toplanacak bir kaç parça eşya hatırına saatlerce çocukları eğlendirebiliyor. Hemen Halim Bey ile irtibata geçtim; kendisinin mutlaka geleceğini, hatta müsait olursa 5-6 arkadaşını daha getirebileceğini söyledi. Kısa zaman olduğu için önceden ayarlanmış gösterileri olabiliyormuş zira.

Çocukları eğlendirme kısmını da hallettikten sonra; ikramlarımızı ayarlama aşamasına geçtik; pastacıların en iyi kalplisine denk geldim şükür ki; nette pastacı ararken.  O da aynı şeyi söyledi; işin içinde çocuklar varsa seve seve.  Yanına bir de İlknur'un güzelim kek ve böreği ile "sağlıklı meyve suyu:)" gelince ikram masamız da süper oldu.

Yardımları için İlknur'a ve Çiğdem'e teşekkür ederim.


Evden hiç çıkmadan sadece mail ve telefonla yapabildiğim kadarı bu oldu Nurturia için... Güzel de oldu sanki...
Bumerang - Yazarkafe