4 Ocak 2011 Salı

Bir Kar Masalı

Üç anneden…
Üç mühendisden…
Üç bloggerdan…
Üç amatör kalpten…
“Bir Kar Masalı”…

Esra Özlem Şakar Özümüztoprak yazdı.
OİP resimledi.
Deniz Aslı Soykurum Çetin iPhone/iPad uygulamalarını hazırladı.
Özge Çatıkkaş seslendirdi..
Bütün blog bebeleri hani bize hani bize dedi:))



Yukarıda bahsi geçen hanımları Nurturia'dan tanırım; çok da efendi, hanım hanımcık kendi hallerinde annelerdir; sonra ne olduysa bunlara bir delirdiler falan; kitap yazacağız, yazıyoruz, yazdık falan diye güncellemeler yapmaya başladılar.

Türkiye'de 10 kişiden 8 i kitap yazar malum; geri kalan 2 tanesinin de süper senaryo fikirleri vardır da vakit bulup oturup yazamazlar hani... "he he" dedik biz de güncellemelerin altında... Maksat hevesleri kırılmasın!

Sonra bir gün bunlar bu linki yapıştırdı sayfaya.

Girdik baktık; Bildiğin masal! Hem de süper bir masal! Hem de öyle böyle değil; eğlenceli falan yani!

Ben pek bir beğendim de hedef kitle için biraz büyükçeyim; Ada'yı çağırdım; "Ada gel bak ne göstereceğim sana"...  Link açılır açılmaz Ada bağırdı; "töpeeeeeeet!" Evet; ince detay! Çocuklar hayvanları severler...

Ada kucağımda; bilgisayar başında okumaya başladım "sanal masal"ımızı.. Kitaplığımızın ilk ve tek sanal kitabı malum; ne tepki verecek bilmiyorum; kıpırdanacak, sıkılacak, kaçmaya çalışacak diye bekliyorum; zira ilk kez okuduğumuz kitapları genellikle Ada başka şeylerle ilgilenirken okuruz; sonra öyküye alışıp az biraz ezberler gibi olduğunda "ben ne olacağını biliyorum! önce ben söyleyeceğim" edasıyla oturup dinler, aralarda karışır falan...

Öylece kollarımın arasında oturuyor; dinliyor! Kardanadamı görünce bağırıyor "kaynamannnn!"

Şimdilerde "imi" yi tanıyoruz; kafasına kartopu gelmeden evvel "dittatteett" diye biz bağırıyoruz!

Velhasıl; hanımlar iyi iş çıkarmış; Ada ilk kez elinde tutmadığı; sayfalarını çevirmediği bir kitap okudu ve çok sevdi...

21 aylık bir çocuğu; elinde hiç bir materyal yokken; yarım saat totosunun üzerinde oturtmak büyük başarı olsa gerek :))

Bu başarıyı yürekten kutluyorum!

Umarım en kısa zamanda kitaplığımıza koyabiliriz "imi"yi.
Bumerang - Yazarkafe