25 Şubat 2011 Cuma

Haydi Doğum Günü heyecanı başlasın!

"Kurban olduğum yavrum"un doğum günü yaklaşıyor... 10 Mart büyük günümüz... Haliyle hazırlıklara tam gaz başladım. Son günlerin modası parti konseptine biz de uyduk. Konseptimiz "Aydede"

Başka bir şey düşünülemezdi tabii ki!

Davetiyemizi hazırladık;



Ada her zamanki özgüveniyle arkadaşlarını parti yapmak üzre aya davet ederken anne arkadan kaş göz işareti yapıyor "he he" deyin ve eve gelin :)))

Bizi yansıtan en güzel seçenek buydu. Hem uzay, hem Ada'nın "ben bilirim" tavrı, hem de annenin "aman paşam sen ne dersen doğrudur" demesi fakat bildiğini okuması :)) Hepsi davetiyemizde mevcut :))

Misafirlerimizi şimdiden çağırdık. Bu kez aile büyükleri yerine sadece Ada'nın arkadaşları ve onların anneleri (tabii ki benim arkadaşlarım onlar :))) olacak! Babamız böyle istedi. Bana da tabii ki daha mantıklı geldi. Onun günü olacak tabii ki doğum günü.

İkramlara karar verdim...

Tuzlular
Havuç Çubukları
Kaşar Peynir Çubukları

Tatlılar
2 Yaş Kurabiyeleri
Roket Pastamız

Ada'nın doğum günü mönüsü böyle... Hepsi çocukların yiyebileceği şeyler... Anneler nasıl olsa kendini doyurur. İş o kadar eğlencenin içinde çocuklara faydalı bir şeyler yedirebilmek...


Alışveriş listesini hazırladım.

Ada'nın giyeceklerini hazırladım...

Bakınız;





Çocuklar için masa ve sandalyeler kiralandı...

Aslında yapılacak pek az şey kaldı...

Bumerang - Yazarkafe