28 Mayıs 2011 Cumartesi

Bu kadarı da ayıp oluyor beyler!

Gebeliğimden beri sömürülüyorum ve zamanla alıştım bu duruma! 

Hamile kaldığım anda üzerinde organik yazan, antibakteriyel yazan ne varsa, hamile resmi olan ne varsa koştum saldırdım. Sağlıklı bir bebek istiyordum her anne gibi; bu isteğimin fazlaca sömürüldüğünün de farkındaydım fakat engelleyemiyordum kendimi! 

Ada doğdu; zekasını geliştirir, bağışıklığını güçlendirir dedikleri ne varsa koşturduk aldık yığdık eve. Yığdık kelimesini gelişigüzel kullanmadım zira aldıklarımız bir yerlerde yığılı vaziyette duruyor hala...

Annelik içgüdüsü herkesi bu kadar manyakça etkiliyor mu bilmiyorum ama; yanyana duran; aynı içeriğe sahip kremlerden üzerinde hamile resmi olanına annemin nikah defterini uzatacak kadar kendimi kaybetmişliğim var! 

Yeni nesil annelerin bazı konularda fazla hassas oluşundan yola çıkan bir takım arkadaşlar coşmaya başladılar haliyle!  Her şey zeka geliştiriyor, her şey bağışıklık güçlendiriyor. Kendi ürünü olmayan her şey tü kaka, kendisinden başka herkes yalancı! 

Eline kalemi alan; senin çocuğuna zarar vermeye çalışan dış mihraklar var ey anne aç gözünü diye çığırıyor!


Ben böyle haberlerin arkasında rekabet olduğunu düşünüyorum kimse kusura bakmasın! İnek sütü satan bir firmaysam bastırırım parayı; anneleri üzmek pahasına ortalığı bulandırırım, kimse de bana karışamaz! Eğer okulum high-scope eğitim veriyorsa, yaptırırım bir haber, oh mis. Nasıl olsa ortalık çocuklarla ilgili araştırmalardan geçilmiyor! İsviçreli bilim adamlarından benim neyim eksik ki! 

Geçtiğimiz günlerde içimizi ısıtan Ayaz'ımızın annesi Burcu yazmıştı; "formül sütlerle beslenen çocukların %16 sında anksiyete, hırsızlık, yalancılık göze çarpmış" 


Bu yazıyı okur okumaz Burcu ve diğer formül süt kullanan annelerle ilişiğimi kestim neme lazım!


Anaokulu ararken öğrendiğim high-scope eğitim sistemi ile ilgili şu yazıyı görmesem çocuğum fakir bir uyuşturucu müptelası olacaktı mesela Allah muhafaza!

Benim tanıdığım hiç bir anne çocuğu bedenen ve ruhen zarar görmesini istemez. Önlemini bir şekilde alır. Hepimiz okuyoruz araştırıyoruz çok şükür!  Ama yapmayın etmeyin beyler! 

Buna belden aşağı vurmak denir!





 
Bumerang - Yazarkafe