26 Mayıs 2011 Perşembe

Yalnız anne olmak zor!

Şunu anladım ki; yalnız anne olmak zor!

Çocuğuna annesi-kayın validesi bakanlar belki bana kızacak ama; desteği olmadan kendi kendine çırpınanlar da iyi anlayacaklar. Anne-Kayın valide desteği bulunmaz bir nimet!

Çalışma saatleri; 09:00-19:00 olan bir iş yerinden çağrılıyor iseniz aile büyüklerinden yardım istemek zorunda kalabiliyorsunuz, zira kreşten çıkınca çocuğunuzu birinin karşılaması, karnını doyurması ve yanında olması gerekiyor.

"Ben yapamam" dedikleri anda bitiyor olay!
Daha da acımasız davranıp "bana mı güvendin" de diyebiliyorlar bazen, aldırmayacaksın.

Bakıcı da bir çözüm tabi! Eğer "ben evimde yabancı istemiyorum" diyen bir eşiniz yoksa! Hadi o yok diyelim; bakıcı bulma başlı başına bir iş! Çocuğunu emanet edeceğin kişiyi öyle ha deyince seçemiyorsun!

Anne olmak zor!
Yalnız anne olmak hele...
Yavru ahtapot olmaktan da zor!

Yalnız annenin çalışması çok daha zor!
Şarkısı ne kadar eğlenceliydi oysa; çocuk da yaparım kariyer de...
Yalnızsan çocuk da kariyer de biraz zor!
Bumerang - Yazarkafe