7 Haziran 2011 Salı

Deniz yürekli Deniz!

Hayatta bazı şeyler vardır çok ince bir yeri olur yüreğinizde...

Bazı yerler, bazı kitaplar, bazı filmler...

Bazı insanlar vardır. Gördüğün anda sanki çok önceden tanıyormuşsun gibi hissedersin. Hiç yabancılık çekmeden sanki yarım bıraktığın bir sohbeti tamamlıyormuşsun gibi konuşmaya başlarsın. Sanki daha önce tüm yaşamından haberi vardır onun, çekinmeden döküverirsin içini. Yüreğine dokunan bir yanı vardır, sebebini bilmediğin.

Deniz öyle bir insan işte.

Gece oturup dururken internet başında, aklıma bir şey takılmıştır, canım sıkılmıştır, yazarım mesela ona, meselenin ucunu bucağını anlatmadan, cevap da beklemeden. Şimdi yazdığım gibi ordan burdan kelimelerle, önce iki nokta üstüste bir parantez yapar, sonra da beklemediğim cevabı yazar. Boşlukla konuşuyor gibi yazışırız bir süre. Sonra yine iki nokta üstüste bir parantez ile biter sanal sohbet... Sıcacık bir yüreği vardır. Tanımasan da tanıyor gibi hissettiren bir gülüşü vardır. Bir de o sıcacık yürekten dökülen şarkıları vardır. En çok da bunlar iyi hissettirir kendini insana.

Bir mucizesi vardır mesela. İlk dinlediğimde ekran başına çivilemişti beni.

Sadece bekliyorum
Durduramam gidişini

O kadar acı dolu sözleri var ki; oturduğum yerde hiç yaşamadığım bir ayrılığı gözlerimin önüne seriyor. Bir mucize olsun, Evet! evet, "dökülmeden dudaklardan son elveda bir mucize olsun" diye düşünürken buluyorum kendimi...

Sanma ki yanmıyorum
Susarak ödüyorum bedelini!

Öyle bir şarkı işte! Durup dururken yüreğini sıkıştıran elleri musallat ediyor başına! Aman yani!

Hele bir de bizim evde her sabah çalan bir şarkı var ki; Ada da ben de bayılıyoruz buna!  Bu şarkı eşliğinde hazırlanıyor kahvaltı her sabah! Dans ederek ve bağırarak!

Tavsiye ederim, çok güzel bir başlangıç oluyor :) Hem sabah sporu aradan çıkıyor hem de Ada'nın enerjisi bana bulaşıyor :)

yine bu sabah erken uyandım
kıpır kıpır bi telaş üzerimde
aynaya baktım, kendimi şımarttım
sevdiğim elbisem üzerimde :)
Bumerang - Yazarkafe