14 Haziran 2011 Salı

Kayu Denen Canavar!

Ada ile ilgili en saplantılı olduğum konulardan biri televizyondur malum...

Çok az hatta neredeyse hiç izletmemeye çalışırım. Babasının izlediği programlara göz misafiri olmak dışında uzunca bir süre televizyonla pek muhatap olmadı kendisi. Sonrasında sevgili habertürk gazetesi bana hayatının kazığını attı! Callilou CDsi vermeye başladı. İlk CDler ya bakkaldan alınmadı, ya eve gelir gelmez çöp kutusunun karanlık kuytularına terk edildi, bir süre devam edildi böylece, bizi bekleyen asıl tehlikeden habersiz! Bir hafta eniştesi elinde bir kaç tane CD ile çıkıp geldi. Benim attığım CDler yerine, onun biriktirdiği CDler girmiş oldu evimize. İçler dışlar çarpımı ile elde var sıfır yani!


Nihayetinde Ada "kayluk" ile tanışmış oldu. 


Başlangıçta 5 dakika izletiyordum ve tepesinde dikilip tüm dikkatini televizyona vermesin diye saçma sapan sorular soruyordum. Sonra bir gün Ada bana bir soru sordu;


- Annee denijde nelel oluy?
- Balık olur, gemi olur, yosun olur...
- Baçka ney oluy?
- hmmm dalga olur, ahtapot olur..
- baçkaaaaaaaaaaa!!!


giderek sinire dönen istediğini duyma arzusu başıma iş açmasın diye bilindik anne taktiğine baş vurdum!


- bilemedimmmm sence neler olur?
- deniş atlayı ve deniş keştaneyeyi!!!

Ney, ney, neyy?????


- aaa gerçekten dee! Onları kimden duydun oğlum?
- Kaylukun annesi şöyyüyo!


Evet, Kayu'ya olan aşkım böyle başladı! 


Pazar günleri gelen CD leri Ada ile birlikte izliyorum ben de. Olası pasları gole çevirebilmek için. Yoksa kaylukun annesinden daha cahilim zannedecek oğlan! Televizyon izlemesi konusunda şöyle bir de vicdan kurtarma yalanı uydurdum kendime "biz de susam sokağı ile büyüdük!"


Doğru şeyleri izlettirmek mi daha doğru yoksa hiç izletmemek mi hala tam karar verememiş olsam da, Ada kayluk'u seviyor. Oradan bir dünya şey öğreniyor. Hafta sonu götürdüğüm oyuncakçıdan callilou bebek ile dozer seti arasında seçim yapmasını istediğimde, dozer setini seçtiğine göre çok fazla da problem yok! Donuna kadar kayluk ürünleri almamı istemeyecek!


Hatta CD yi koyup, VCD yi açıp kumandadan seçerek istediği bölümü açabildiği için hava bile atabilirim!
Bumerang - Yazarkafe