9 Ekim 2011 Pazar

Aktivite: Kırmızı Ahtapot


Malzemelerimiz;
Bir miktar ip
Tuvalet kağıdı
Yapıştırıcı
Makas
Göz

Yapılışı; Aslında yapılışı resimde görünüyor fakat nedense resim orjinalinde yatay olduğu halde burada dikey çıkmakta inat ediyor. 

Öncelikle yavrudan bir miktar tuvalet kağıdını elinde sıkıştırarak top yapmasını istiyoruz, sonra bu topun üzerine ipimizden sararak tuvalet kağıdını sıkıştırıp görülmez hale getiriyoruz, uzun şeritler halinde ipimizi kesiyoruz yavrunun yardımı ile kafanın üzerinden geçirip boyun kısmından bağlıyoruz, sonrasında bacak kısımlarını örgü yapıp gözlerini takması için yavruya devrediyoruz. 
Bu kadar!

Örgü örmeyi güzelce anlatıp denettirdim bu arada Ada'ya bu seferlik örgüler çok verimli olmadı dolayısıyla ben ördüm bacakları :)

Şu sıra Ada'nın rafında kurulmuş oturuyor ismini de squidward koydum ben :)

Bumerang - Yazarkafe