25 Ekim 2011 Salı

Bir dakika içinde tek yürek olabilen bir yürek; Anne Yüreği

Anne olmak bazı insanları tek bir duyguda birleştiriyor... Bazıları diye özellikle söylüyorum çünkü bu yüce duygunun bile esnetemediği kalpler olduğunu biliyorum...

Biz bir grup anneyiz; nurturia denen sosyal medya ortamında buluştuk. İyi ki buluşmuşuz. İyi ki bir aradayız, iyi ki varız!
Dünden beri kararlı bir kampanya sürdürüyoruz orada. Elimizden gelebilecek tek şeyi -interneti- kullanarak yardım topluyoruz. Çok şükür yerine ulaşan yardımlar oldu. Sesimize kulak veren plaza patronları (şaşırtıcı ama) oldu... 

Sevgili Ahmet Zorlu'ya ve Zorlu Holdinge teşekkür ederiz; Bu maili kendisine ulaşan tüm annelere göndermekten üşenmeyen yönetim kurulu asistanı Handan Hanım'a da çok teşekkür ederiz.

Sayın ilgili,
Bugün, içinde çocuk ve yetişkinler için hazırlanmış ürünlerimizle dolu bir tır Van’daki depremzedelere ulaştırılmak üzere yola çıkıyor.
Bilgilerinizi rica ederim.
HANDAN URFA
Yönetim Kurulu Asistanı
ZORLU HOLDİNG A.Ş.
Zorlu Plaza 34310 Avcılar - İSTANBUL
Tel: (0212) 456 20 51-52 Faks: (0212) 422 00 95
Bir de devam eden mail kampanyalarımız var;






Çağrımıza kulak veren tüm firmaların isimleri tüm anne-bebek bloglarında yayınlanacaktır.


Bumerang - Yazarkafe