13 Ekim 2011 Perşembe

Bir Yardım Çağrısı

Aldığım bir maili paylaşmak istiyorum; yarın daha kapsamlı ne yapabileceğimi düşüneceğim fakat hemen duyurma kısmında dahil olmak istedim.

Merhaba Degerli Anne,


Benim adım Emine Şahinli Tekirdağ Defterdarlığında Milli Emlak Mdr Yrd olarak gorev yapiyorum, Çorluda yasiyorum ve 6 ve 2 yaslarinda iki kizim var bir de manevi kizim diyebilecegim çorlu 1 kasım ilköğretim okulu 2. sınıf öğrencisi SErpil sevim 24.12.2009 tarihli ve 1370 sayili Çorlu Devlet Hastanesi özürlü sağlık kurulu raporuna göre ağır derecede fanconi aplastik anemi (ilik yetmezliği)hastası olup, İstanbul Kanuni Sultan Süleyman Araştırma Hastanesi tarafından  kardeşi Semanur’un İliğinin kardeşine uyumlu olduğu donör olabileceği yapılan tetkiklerden anlaşılması üzerine,  İlik Nakli (doku,kök hücre nakli) İstanbul Medikal Park Hastanesi Prof. Gülyüz Öztürk tarafından gerçekleştirilecektir. Ailenin maddi imkânlarının olmaması ve babasının da epilepsi (sara) hastası (%65) olması sebebiyle  özürlü maaşı ve yeşil kartlı iken ilik nali ameliyatı gerçekleştirimeyince babasini sgkli yapip ameliyat masraflarının sgk kapsaminda olmasi içicin çalışırken (sgk'nin ilik nakillerinde hastanelerle özel protokolü var ve 75 günlük tedavi ve anne refakati dahil 110.000 TL paket anlasmasi var saglik uygulama talimatı geregince)yogun cabalar sonucu yerel basinda cocugun haberi cikti ve bu haberden sonra Ankarali bir firma babayi sgk'li yapti ve en onemli engeli astik ve serpil parasız ameliyat olacak degerli hocamiz bizim en buyuk sanslarimizdan biri ki boyle bir hoca kizimiz ameliyat edecek, ama Doktorunun 30.09.2011 tarihli raporuna göre de 4 ay boyunca kemik iliğine bağlı riskler nedeniyle İstanbul’da yaşaması gerektiğinden ailenin yaşam bedeli ile ilik nakline kadar İstanbul’a hastaneye gidiş geliş masraflarının karşılanması amacıyla 30.000 TL DEGERİNDE Tekirdag Valiligi bunyesinde 2860 sayılı Yardim Toplama Kanununa gore yardım kampanyasi baslattik, ben bu komisyonunun baskaniyim.


Herkesin maddi ve manevi kucuk dahi olsa ama bu zorluklardan kurtarmak adina corbada tuzumuz olsun dusuncesiyle yarfdimlarini bekliyoruz ve cok kisiye bu konunun duyurulmasini istiyoruz.


Tesekkur ederim.


Emine Sahinli

0282 263 79 87

0535 666 1393


Akbank Çorlu Şubesi TR 810004 6001 2488 8000 208986
Bumerang - Yazarkafe