5 Ekim 2011 Çarşamba

Geldi bahar ayları zıpladı sinirimin yayları!

Yine kış geliyor, kabus dolu geceler başlıyor. Bu çocuğu üşütmeden, hasta etmeden geceleri nasıl uyutacağım derdi beni geriyor. Önce gayet saf ve temiz duygularla üzerini örtmeyi denedim. Hafif fakat sıcak tutacak türden battaniye denemem tutmadı. Sabah Ada'yı battaniyenin üzerinde yatıyor görünce, altından çıkamayacağı türde bir şey olmalı diyerek bizim iki kişilik yorganlardan birini çıkarttım ertesi gece. Ada üşenmemiş, gece uykusundan uyanmış, yorganı çekerek odanın öbür ucuna taşımış, oraya bir öbek halinde yığıp terk ettikten sonra dönüp yatağına yatmış uyumuş bir güzel. 

Üzerini örtmekle olmayacak anladım nihayetinde. Nasıl olacağı ile ilgili zihni sinir projeleri geliştirmeye başladım. Babasının kazaklarından giydirsem hayatta giymez, battaniyesinden babaannesine uyku tulumu diktirsem gece kalkıp onu da çıkartacak, külotlu çorap giydirsem atletini içine soksam beli açılmaz, üzerine de pijama... en mantıklısı bu gibi geldi, soluğu C&A da aldım, geçen yıl külotlu çoraplarından çok memnun kalmıştım zira. Bir yandan "inşallah 98 cm külotlu çorap vardır, oluyordur öyle bir şey" diye dua ediyorum bir yandan da görevli kıza doğru yürüyorum ki; aman allahım o da ne!! Tulum reyonunda gereğinden uzun tulumlar var! 

Hemen koştum tabii; eğilip bacakları diğerlerinden uzun olan tulumları yakaladığım gibi çıkarttım askılarından: 92cm! Bahtsız mıyım neyim! Oğlan 95 cm, çocuk ürünlerinde ara boy yok o sebeple 98 cm alıp  büyük müyük idare ediyoruz her şeyi. Umutsuz gözlerle reyonun dibinde otururken görevli kız koştu geldi "yardım edebilir miyim?" dedi, durumu anlattım "benim oğlan 95 cm ama bunlar 92!" ağladım ağlayacağım.  "95 Cm ise olur bu" dedi, hayatın sırrını verse o an o kadar makbule geçmezdi!. Kucağımdaki öbeğe baktım, kıza baktım, aralarından iki tanesini aldım yine ne olur ne olmaz, olmazsa bir kucak tulumla başbaşa kalmayalım diye, eve gelince Ada'ya denedim, oldu!

Penye tulumları var Ada'nın şimdi sırtı beli açılmadan uyuyacak bebekliğindeki gibi. İstediği yere terk edebilir artık yorganları. O onun insafına kalmış!


Not: Tulumlar C&A nın organik ürünlerinden, biyolojik pamukla üretilen Bio Cotton ürünleri; en uzunu 92 cm ve tanesi 16 TL 

Aldığımız son dakika haberine göre (:p) wenicede 98 cm ye kadar mevcutmuş uyku tulumları ve 14,90 mış.

Bumerang - Yazarkafe