14 Ekim 2011 Cuma

Yardım Amaçlı Pazar

Akşam maili gördüğümden beri Serpil için ne yapabileceğimi düşünüyorum, bir internet yardımı vurgununu yemiş arkadaşlarımı yine sadece internetten tanıdıkları birine yardım etmeye çağırmak çok akıl karı gibi görünmese de, buna bir çözüm bulabileceğimi düşündüm. 

Karşılığında bir ürün alındığında yardım etmek daha kolay olabilir diye düşündüm sonra...

Bu amaçla kitaplığımın "iş hayatı bölümünden kalma, gençlik yıllarından kalma, kişisel gelişime takık zamanlarımdan kalma" bölümünü satışa çıkartmaya karar verdim. Hem sevdiğim bir şeyi; -kitaplarımı- vererek destek olmak bana daha anlamlı geldi, hem de bir ürün karşılığında para vermek daha güven verici bir duygu yardım edenler açısından diye düşündüm... Bir nevi yardım amaçlı pazar...

Kitapların her biri 5 TL, yapacağınız tek şey; önce kitabın hala satışta olup olmadığını öğrenip daha sonra 


Emine Sahinli

0282 263 79 87

0535 666 1393

Akbank Çorlu Şubesi TR 810004 6001 2488 8000 208986
Hesabına yatırdığınız para dekontuyla birlikte adresinizi mail atmak. (Mail adresi yan taraftaki iletişim kısmında mevcut.) Böylece siz bir kitap satın almış olacaksınız, Serpil için de bir ışık daha yanmış olacak.

İclal Aydın - Yaz Bitmesin
Osho - Değişim
Osho- Martıları Seven Adam
Bradley Trevor Greive- Kötü Günler Kitabı
Zeki Kayhan Coşkun - Meğer Annem Haklıymış
Lemony Snicket- Talihsiz Serüvenler Dizisi - Kötü Günler Başlarken
Zeki Kayhan Coşkun- Durun Siz Evlenemezsiniz
Susan Jeffers - Yaşamla Dans Et
Ken Blanchard- Olumlu İlişkilerin Gücü
Nüvide Gültunca Tulgar - Kendi Kutup Yıldızını Bul
Adil Maviş - Mıknatıs Konuşmacılar
Cengiz Erşahin - Kendini Ateşle
Lance Armstrong-Her Saniye Değerlidir
Lizzie McGuire- Eyvah Aşık Oluyorum
Yalçın Pekşen- Nevşehirden Newyorka
Barbara Delinsky - Aşk Dilimin Ucunda
Lisi Harrison - Özentilerin İntikamı
Yalçın Pekşen - Ye Türk'üm ye
Camilla Morton - Yüksek topuklarla Nasıl Yürüycem
Zehra Tezvaran- Adım Adım Mutluluk
Hakan Büyükdere - Özür Dilerim Anne
Haluk Kesim - Ev erkeğinden sanal sohbetler
Joe Vitale- Çekim yasası sırrı
Osho- Yaşam, Sevgi, Kahkaha
Erdal Demirkıran- İflas Etmenin Yolları
Erdal Demirkıran - Dünyanın en akıllı adamından masallar
Erdal Demirkıran- Yerim Seni Öss 
Erdal Demirkıran- Adam dediğin benim gibi olur
Erdal Demirkıran- Sadece Aptallar 8 saat uyur
Erdal Demirkıran - Ben dünyanın en akıllı insanıyım
Erdal Demirkıran - Sadece başbakan okusun
Cezmi Ersöz - Yine seninle geldi hayat
J.R.R Tolkien- Hurinin Çocukları
Cecily Von Ziegesar - Dedikoducu kız
Polat Labar - Sıradan söylemlere karizmatik cevaplar
Yalçın Pekşen- Ferrarisini Satan Hergele
Erdal Demirkıran - Şimdi sen gidecen ya, cehennemin dibine git
Prof. Dr. İsmet Barutçugil - PErformans Yönetimi
Abdül Vardar - Yeniden yapılanma stratejileri
Elieen Mulligan - Yaşam Yönetimi
Robert J. Ringer - Rasyonel Bir yaşamın 7 prensibi
Kazım Yurdakul - Bireysel Mükemmelliğin sanatı - NLP
Jack Ensing Addington - %100 Düşünce Gücü
Steve Kaplan - Fil Olun
Abdül Vardar - Müşteri odaklı satışta 100 altın strateji
Mehmet Öner - Kişisel Kariyer Planlaması
Kazım Yurdakul - Sibernetik NLP ve Uzlaşma
Yavuz Özdem - Konuşma sanatı, diksiyon
Scott W. Ventrella - İş Hayatında Pozitif Düşüncenin Gücü
Elieen Mulligan- Yaşam Yönetimi- Hayatınızı 7 Günde değiştirin
Prf. Dr. İsmet Barutçugil- İş hayatında kadın yönetici
Kevin Hogan- İstediğiniz Kişiye 8 dakikada nasıl evet dedirtirsiniz


   

Bumerang - Yazarkafe