21 Kasım 2011 Pazartesi

Bir Kar Masalı'nın İmza Günündeydik


Çok uzun zamandır bekliyorduk bu günü; "Bir Kar Masalı"nın imza günü sonunda geldi. 

Nedendir bilmem, ben Esra'dan daha heyecanlıydım. Pazar sabahı, çok erken bir saatte uyandım, alelacele pazar kahvaltısını geçiştirmeyi bile göze aldım ki Saat 11:00 deki okumaya yetişebilelim. Ada'nın çok sevdiği bu masalı yazarının heyecanlı sesinden dinlemesini çok istiyordum ama maalesef navigasyon cihazımızın azizliği sonucu okumaya yetişemedik, Anadolu yakasından bi haber olduğumuzdan plaj caddesi olarak girdiğimiz adresin navigazsyon cihazımızın kendi insiyatifiyle "Suadiye Plaj Caddesi" olarak algılanması, bizim ta Suadiye'ye kadar gitmemiz ve orada acı gerçeği öğrenip Üstbostancı'ya dönmemiz, dönerken de Bağdat Caddesi'nin tek yön olması sebebiyle her yanlış girdiğimiz sokaktan sonra dünya kadar yol gidip ancak güzergahı doğrultabilmemizden sonra okuma yeni bitmişken varabildik İyi Cüceler'e.



Sıcacık bir ortamda, Esra tüm çocuklarla tek tek ilgilenmeye çalışarak "Bir Kar Masalı"nı imzalarken (Bu arada İyi Cüceler'e bayıldım. Anadolu Yakasında yaşamak için 100 neden listeme -evet öyle bir listem var benim- bir madde daha ekledim kıskançlıkla) azıcık kızlarla (bir de babayla) sohbet ettim, azıcık çevremdeki muhteşem çocuk kitaplarını ve oyuncakları inceledim, sıra bize gelip kitabımı uzattığımda "Ada'ya diye imzalar mısınız Esra Hanım" dediğim anda Esra'nın suratının aldığı şekli unutmayacağım :) Şaşkınlık ve mutlulukla attığı çığlık hala kulaklarımda. Esra'yla sarıldık, öpüştük, başarılarının devamını diledik, imzalarımızı aldık, evimize döndük... 

Güzel bir gündü bizim için.

Eminim "Bir Kar Masalı"nın bir çok imza günü olacak, Esra'nın çocukların bayılacağı başka masalları olacak, Ada bir çok imza gününe katılacak, ama bu ilk gözağrımızın, ilk imza günü; bizi sıcacık gülümseten bir anı olarak, yüreğimizin bir köşesinde sıcacık duygularla kalacak.

Bir kez daha; başarılar Esra :)



Bumerang - Yazarkafe