5 Aralık 2011 Pazartesi

Bir Kar Masalı imza gününe bekleniyorsunuz :)

Çok uzun zaman önce okumuştum "Secret" kitabını, o dönem kafayı evrene verdiğimiz mesajlarla bozmuştum fakat sonra başka uğraşlar bulduğumdan okuduklarımı deneme fırsatım olmamıştı hiç. 

Son günlerde yaşadıklarım kesinlikle "evrene gönderdiğimiz enerjinin geri dönüşümlü bir şey" olduğuna ikna etmeye başladı beni...

STET kurucularını buldu, ofisini buldu, ilk etkinliğimizi bile düzenleyebilecek duruma geldik...


Üstelik beni işin içinde olanlar kadar heyecanlandıran "Bir Kar Masalı" nın imza günü ile başlıyoruz etkinlik takvimimize... 


Esra'ya her zaman "nedense senin kadar heyecanlıyım" diyordum, evren cevabını verdi işte... Nedensiz değilmiş, Bir Kar Masalı benim için de özel, benim için de anlamlı olacakmış meğer...


Emi ve Küpeli bu kez Bakırköy'de olacaklar; 10 Aralık Cumartesi günü Saat: 11:30-13:00 arası Bakırköy Münir Özkul Çocuk Kulübünde Esra Bir Kar Masalı'nı önce okuyacak, sonra da imzalayacak... 

Detayları; Facebook Etkinlik sayfamızdan öğrenebilirsiniz. 


Hepimize hayırlı uğurlu olur umarım,
Görüşmek üzere :)



Bumerang - Yazarkafe