29 Aralık 2011 Perşembe

Bir Okul Onlarca Çocuk İçin Yardım Çağrısı

Yanda gördüğünüz sevimli bina; Mardin'in Midyat ilçesinde eğitim veren Efeler İlköğretim Okulu..


Okulun ingilizce öğretmeni Suzan Varsak, sevgili Yüksel ile irtibata geçerek okullarındaki eksikler için yardımcı olup olamayacaklarını sormuş... Yüksel Suzan Hanımdan gelen maili paylaştığında 2005 yılında okullar için yaptığımız çalışmalar geldi aklıma. O zamanlar bir çok okul için bir çok eksiği tedarik etmeyi başarabilmiştik. Şimdi internetin olanakları da elimizin altındayken "neden yapılamasın ki" diye düşündüm...

Blogu takip eden öğretmenlerimiz varsa; okulu kardeş okul olarak seçebilirler, kitap desteği sağlayabilirler, yardımseverler bireysel olarak yardımlarda bulunabilirler...

Hep söylüyoruz ya başından beri; insan yapmak istedikten sonra yapabileceklerinin sınırı yok.

Suzan Hanım'ın mailini ve bilgileri paylaşmak istedim ben de bu sebeple;

Mardin/Midyat- Efeler İÖO Başyurt Köyü,
Efeler Mezrası.
Tel:: 0532 510 9831

Ben bir konuda sizden destek istemek için yazıyorum. Midyat'ta bir köy okulunda İngilizce Öğretmeniyim 1 senedir. Okulum ilçe merkezine oldukça uzak ve çocuklar civar köylerden taşımalı olarak geliyorlar. Sabit hat ve doğrudan internet imkanımız yok. Geçen sene sağolsun bir sürü insanın yardımıyla kitaplar, ansiklopediler topladım okula. Fakat zaman geçtikçe yetmez oldu, bölgede çok fazla nüfus olduğu için okulumuz kalabalık ve öğrencilerimizin bilgiye ulaşabilecekleri kaynakları yok... İnternet için milli eğitime baskı yapıyoruz, uydunet kurulacak.

Şimdi okulumuza bilgisayar ve projeksiyon ya da kaynak kitap, kırtasiye malzemesi yardımı topluyorum. Bize bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Veya yardımcı olabilecek kaynaklara ulaştırabilir misiniz çağrımızı?

Yayabileceğiniz yerlere yayarsanız çok sevinirim.


Öncelikli ihtiyaçlar;
- Kaynak Kitaplar
- Kırtasiye Malzemeleri
- Projeksiyon cihazı
- Bilgisayar
Bumerang - Yazarkafe