13 Aralık 2011 Salı

Kısa zamanda çok işler başardık :)

Son bir kaç gündür ortalarda yokum, biliyorum, uzun zamandan beri ilk kez blogcuğumu bu kadar ihmal ettim, neler oldu neler o kısacık zamanda...

Bir Kar Masalı ile STET'in ilk etkinliğini; ilk imza gününü yaptık. Bir heyecan, bir mutluluk, geçip gitti 10 Aralık Cumartesi...


(Bu arada hala Emi ve Küpeli'niz yoksa yandaki mailden bana ulaşın)


12.12 Artık asla unutmayacağımız bir tarih oldu dün itibarıyle; STET artık bir dernek... Kuruluşumuz dün İl Dernekler Müdürlüğü'nde onaylandı... Tüzüğü inceleyen amcanın gözlüklerinin üzerinden bakıp "burdaki dernek başkanı sen misin?" sorusuna "evet" cevabını aldığında "kızım sen çocuksun daha nasıl kalkacaksın bunların altından" demesi dışında hevesimi kıracak bir şey olmadan, ellerim titreyerek attığım imzalarla aldım "Sınır Tanımayn Ebeveynler Topluluğu (STET) bir dernektir" yazısını... Kalbim ağzımdan fırlayacak diye ödüm patladı orada öylece otururken... 


Bu arada bizden de haber vereyim biraz; ben Elif Şafak'ın Baba ve Piç'ini, Khaled Hosseini'nin Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş' ini okudum. Bin Muhteşem Güneş'in etkisinden bir süre kurtulamadım, diğer iki kitabı da okunmaya değer buldum.


Ada; klozetimizin yan tarafında duran rafta her daim baki olan "Uykusuz" ve "Penguen" dergilerinin isimlerini de öğrenerek; okuyabildiği kelime sayısını 12'ye çıkarttı, adını yazabilmeye başladı, ingilizce saymayı ve harfleri ingilizce okumayı öğrendi, sağını solunu doğru olarak söylemeye başladı... Ada çok büyüdü... 3 yaşına yaklaştığı her gün bizi derinden etkileyen, hayranlık uyandıran şeyler yapmaya, öğrenmeye başladı. 


Bizden haberler böyle...


Büyüdük her anlamda :)


Sevgiler.



Bumerang - Yazarkafe