27 Şubat 2012 Pazartesi

Çağa göre eğitim

Türkiye'de "Üstün Yetenekli" çocuk sahibi olmak zor; zira çocuğunuz gerçekten üstün yetenekli mi, eğer öyle ise ne yapmalısınız, nereye başvurmalısınız, kimden yardım istemelisiniz konuları tam bir muamma.

Ada'ya Nergiz'imiz (*bknz:gelişimist) denwer testini uyguladıktan sonra bizim de sıkıntılarımız başlamıştı. Zira Ada'nın zihinsel gelişiminin yaklaşık bir yıl öteden gidiyor olabileceğini söyleyip benim gibi evham kumkumasının eline saatli bombayı verivermişti.

Ondan sonra tanıştım ben Özlem Hanım ile (*bknz: Özlem Petek Hün)

Özlem Hanım ICIE Türkiye Direktörü.

Yarın da okulunda bir seminer varmış,  sizleri de davet ediyor;


Değerli  Anneler, Babalar 

Hızla gelişen dünyada, çok kültürlü eğitim anlayışında çağdaşlığı yakalayabilmek çok önemlidir. Çocuklarımıza bu anlayışa göre eğitim vermek ve eleştirel düşünce, yaratıcı düşünce ve yaratıcı problem çözme becerilerini geliştirmekle, onları bu hızlı gelişime hazırlamış olacağız.

Bu konuyla ilgili olarak  okulumuz  Play To Learn’ de  28 Şubat Salı günü organize ettiğimiz Bilgilendirme Programında

Dünya Üstün Zekalı ve Yetenekli  Çocuklar Konsey başkanı ve International Center for Innovation in Education ( ICIE ) kurucusu  Sayın Prof. Taisir  YAMİN , soru – cevap şeklinde yapılacak olan söyleşide, sorularınızı cevaplayacak ve bizleri bilgilendirecektir.


Sizleri de aramızda görmek bizi mutlu edecektir.


Seminer Günü: 28 Şubat 2011 Salı
Seminer Saati:  18:30-20:30
Seminer Yeri:   Play To Learn



*: o bknzlar google bakınızı üşengeçlik etmeyin :)
Bumerang - Yazarkafe