23 Ocak 2013 Çarşamba

Odadaki Yağmur Damlaları...

Hamileyken ne zaman Deniz'in odasını kafamda canlandırsam, tüy gibi, bulut gibi yumuşacık görüntüler geliyordu gözümün önüne- ki Deniz'in ismini de bu şekilde koymuştum, ne zaman karnımdaki minik bebeği düşünsem, dingin, sakin ve mavi bir deniz hissediyordum içimde- Yeni evimize taşındıktan  ve hangi odanın Deniz'in odası olacağını belirledikten sonra (malikaneye taşındık sanki, zaten altı üstü iki çocuk odası var :))) sıra renklerine ve dekorasyonuna geldi. Zorlanmayacağımı tahmin ediyordum zira tıkandığım anda yardıma koşacak çok süper arkadaşlarım var ( evet bunlar konunun övünme cümleleri)...
 
Resimdeki bulut ve rengarenk yağmur damlaları da bu süper arkadaşlarımdan birinin eseri... Bu yağmur bulutu, hamileyken internetten bulduğum ve "Deniz'in odası" klasörüne kaydettiğim bir dekordu. Neşe Deniz'e bir hediye yapmak istediğini söylediği anda bu işi ona yıkmaya karar verdim :)
 
Oda genel itibarıyle çiçekler, böcekler, kelebekler içeren bir kız bebek odası. Renkleri tam istediğim gibi dingin, sakin ve huzurlu. Neşe'nin  hünerli elleriyle hazırlanıp odamızın baş köşesine kurulan bu bulutsa odanın en sevdiğim nesnelerinden biri... Deniz onu o kadar sevdi ki, hemen alt değiştirme masasının başucuna asıverdim, o ona dalıp sohbet ederken ben giydirme ve alt değiştirme işini hallediyorum kolayca (bunun ne kadar zor bir iş olduğunu çabuk unutmuşum. Asla giyinmek ve çişli bezinden ayrılmak istemeyen yenidoğanlar annenin hafızasından büyük bir hızla kazınıp yerini gülücükler atan meleklere bırakıyorlar tabii)
 
Neşe'nin en sevdiğim yanlarından biri her ne olursa olsun resmini gönderdiğim hiçbir şeye yapamam demiyor, uğraşırım diyor ve şimdiye kadar uğraşıp da başaramadığı bir talebim olmadı. Bloguna http://www.neshece.com/ adresinden ulaşabilir, yaptıklarını görebilirsiniz, ancak yaptıkları ile sınırlamayın onu, görüp beğendiğiniz keçe, dikiş ve örgü içeren herşeyi yapabiliyor :)
 

Bumerang - Yazarkafe