27 Mayıs 2013 Pazartesi

Blogum Dergisi, Yılın Blogu Ödülleri

Blog yazanların hepsi böyle mi hissediyor bilmiyorum ama ben blogumu gerçekten çok seviyorum. Yazmayı sevdiğimden mi, birşeylerle ilgilenmeyi sevdiğimden mi bilmiyorum ama, çok seviyorum. Gün içinde sadece öyle bir bakıvermek için bile en az beş-on kez açıyorum. Anasayfasındaki o çiçekleri görmek çok hoşuma gidiyor. Biri blogumla alakalı güzel birşey söylediğinde, bir mail aldığımda ya da bir etkinliğe çağırıldığımda mutluluktan deli oluyorum. Bunun için Blogum Dergisinin açtığı yarışmada ilk 10da blogumun adını görünce aklım uçtu sevinçten...

Cidden çok güzel bloglarla yarışıyoruz, hatta bazısına oy bile verdim çünkü severek takip ediyorum, ama ne yalan söyleyeyim "Yılın Blogu" seçilmeyi de çok feci istiyorum.


Aile Kategorisinde yarışma 31 Mayısa kadar sürecek; oy vermek için buraya tıklayabilirsiniz.

Destekleriniz için şimdiden teşekkürler :)

Bumerang - Yazarkafe