28 Temmuz 2013 Pazar

Bir pazar sabahi rastladim size, insaat keyfi icindeydiniz!


Anne olali 4 yil oldu, hala pazar sabahi saat 8 civarinda evden yukselen insaat seslerine sasirmaya devam ediyorum. Ada'nin hafta boyunca asla eline surmedigi ahsap bloklarla sehir kurmaya, bina yapmaya calisma cabasini takdir etmekle birlikte her pazar "bu kez kesin evi basimiza yikiyorlar" korkusuyla uyanmaktan birazcik bikmis vaziyetteyim.

Ahsap bloklari kaldirmayi denedim, bu kez ahsap tren setini ozellikle parke uzerinde insaa etmeye karar vererek giristi insaat isine. Onu da geceden kaldirdim "annee oynayacak bisey bulamiyorummm" mizmizlanmasiyla uyandirildim. Neticede pazar sabahi 08:30 u gecirmisligimiz yok cok sukur.

Hafta ici de cok gec uyanan bir cocuk degildir ancak eger kardesi ortalikta gorunmuyorsa demek ki annem uyuyor diye dusunup pc ile vakit gecirir. Hafta icinde Deniz ile uyanmaya alisik bunye hafta sonu Ada ile uyandirilmaya sasiriyor tabii haliyle. 

Gunaydin guzel bir pazar sabahina. Ayilabilirsek İstanbul'un oteki ucuna ev bakmaya gidecegiz.
Bumerang - Yazarkafe