20 Ağustos 2013 Salı

Eski Alışkanlık Yeni Ambalaj: Hipp Meyve Püreleri Yeni Ambalajında


 
Hipp kavanoz mamalarını, Ada'nın ek gıdaya geçişinden itibaren güvenle ve severek kullandık. Ek gıdaya geçtikten sonra özellikle ev dışında güvenilir gıda arama sorununu tamamen ortadan kaldırdığı için bebek büyütürken en önemli yardımcılarımdan biri oldu diyebilirim. Kavanoz mamaları, meyve suları, atıştırmalıkları her zaman elimin altında bulundu. Deniz'in ek gıdaya geçişi biraz daha sancılı oldu çünkü laktoz intoleransı sebebiyle gıda seçeneğimiz çok azdı ve ev dışında yemek yemesi gerektiğinde içerik okumak, yiyeceği herşeyin ayrıntısını öğrenmek gibi bir zorunluluğum vardı. Evde de eğer menümüz Deniz'in yiyebileceği türde gıdalardan oluşmuyorsa içeriğine güvendiğim hazır mamaları kullanmayı tercih ettim.


Fikirdenk'in Hipp Meyve Püresi deneme kiti elime ulaştığında yenilenen ambalajının çok da pratik olmadığını düşündüm, zira bu ürünü çoğu zaman dışarıda kullanıyorum ve bu sebeple de bebek çantamızın bir cebinde taşıyorum. Ezilebilir, patlayabilir endişesi olmadan taşıdığım cam kavanoz yerine, genellikle fermuarını zorlukla kapatabildiğim dopdolu bebek çantamızın içindeki sıkışıklıkta patlama ihtimali olan bir ambalajla karşılaştım. Güvenle çantama atamayacağımı düşünüyorum bu haliyle. Ayrıca genellikle dışarı çıkarken kavanoz mamanın yanına buzdolabı poşetine sardığım mama kaşığından başka birşey almazdım, ambalajın bu haliyle direkt olarak tüketmek mümkün değil, mutlaka bir tabağa boşaltılması gerekeceğinden yanımızda bir de mama tabağı taşıma zorunluluğu olacak. Bu sebeple bundan sonraki tercihimi yine eski ambalajından yana kullanacağım kesinlikle.

Armutlu Elmalı Meyve püresini Deniz iştahla silip süpürdü. Çilekli Muzlu olanı alerjen içeriğinden dolayı 1 yaş üzeri için tavsiye edildiğinden onu da Ada denedi (bizim evde her zaman iki kavanoz mama alınır, biri büyük bebeğe biri küçük bebeğe :) Kıvamını Ada biraz "sıvı gibi" buldu. Ben de bebeğin pütürlü yeme alışkanlığı kazanabilmesi için püre kıvamının daha yoğun olmasını tercih ediyorum. Biraz daha yoğun ve parçacıklı olabilse harika olurdu.


Ambalaj ve kıvam açısından yeni hali beni tatmin etmese de Hipp Bebek Mamaları organik içeriği sebebiyle her zaman ilk tercihimiz oldu. Ek gıdaya geçişin yumuşak yapılabilmesi amacıyla, doktorumuzun karışık tatları bir arada sunduğu için damağı yeni tatlara çabuk alıştıracağı şeklindeki yönlendirmesi ile tanıştığımız kavanoz mamalar 4 yıldır mutfağımızın vazgeçilmezleri arasında.

Eğer halen tanışmadıysanız http://www.hipp.com.tr/  adresinden ürünleri inceleyebilirsiniz, bizim gibi özel beslenme durumu olan bebekler için de özel ürünleri var ayrıca; http://www.hipp.com.tr/index.php?id=7

Bebek kulübüne üye olarak bebeğinize özel ajanda da tutabilirsiniz http://www.hipp.com.tr/index.php?id=34


Ürünle ilgili diğer değerlendirmeleri http://www.fikirdenk.com/urun-detay/hipp-organik-armutlu-elmali-muzlu-meyve-puresi/2950 adresinden okuyabilirsiniz.

Bumerang - Yazarkafe