12 Aralık 2013 Perşembe

İki çocukla kolay alışveriş nasıl yapılır?

Daha önce iki çocuklu avm maceralarımı içeren bir kaç yazım olmuştu malum, son avm maceramızda bir daha asla ama asla alışverişe çocuklarla çıkmayacağıma yemin etmiştim. Ancak unuttuğum bir şey vardı ki, çocuklarsız da çıkamazdım! Hayır yine yalnız annelikten şikayet edip, batsın bu dünya moduna geçmeyeceğim. Keşfettiğim bir alışveriş yöntemini anlatacağım, buyrun;

Çocukları uyuttuktan sonra alışverişe çıkıyorum hem de pijamalarımla!
Nasıl mı?

Önce Morhipo Android Apps. telefona indirilir, sonra giriş yapılır, ürün seçilir, alınır, kampanyada belirtilen süre sonunda ürüne kavuşulur-ki benimki bir gün önce geldi.

Hepsi bu kadar!



Evladım tırmanma oraya diye bağırmadan, mağaza içinde çocuk kovalamadan, üç ürün seç-kasaya teslim et-bebek bakım odasına git trafiği olmadan alışveriş yapmak aşkların en güzeliymiş.

Hem de Morhipo'da her şey var! Ne ararsanız. Sağlıklı sular, beslenme araçları, parti malzemeleri, kostümler, hastane çıkışları, kokusuz çiçekler, süt sağma makineleri, bebek arabaları, güvenlik ürünleri, mama sandalyeleri, organik bebek ürünleri, çamaşır deterjanları, yıkanabilir bezler... bir annenin ihtiyacı olacak ne varsa, Morhipo'da var.


 
 


İnternetten alışveriş yapma fikrine sıcak bakan bir insan değilim aslında, şimdiye kadar böyle önyargılı davranarak hata etmişim onu net bir biçimde anladım.  Ada'nın pikeye ihtiyacı vardı, çocukları uyuttuktan sonra dizimin reklam arasında girdim, aldım, çıktım. Hem de en sevdiği çizgi film karakteri var üzerinde. Kar bizim buraları teslim almışken de pikemiz geldi. Stres yok, üşümek yok, yorgunluk yok. Süper vallahi!




Hala yılbaşı hediyelerinizi almadıysanız, Morhipo'ya uğrayın!



Bumerang - Yazarkafe