Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Ekim 04, 2010

Merhaba,





Oğlumla ilgili hiç bir şeyi şansa bırakamam.

Her anne kadar pimpirikli, bir çok anneden daha fazla meraklıyım. Evde yığılmaya devam eden pediatri kitaplarım, elimin altında internetim; durmadan araştırıyorum...

Dönemsel araştırmalarımı bu blogda sizlerle paylaşırken tek ricam; her çocuğun bir birey olduğunu ve hiç bir çocuğun bir diğerinin kopyası olamayacağını unutmamanız.

Bu blog, çocuğunuza yazılanları uygulayın diye değil, ben bunları uyguladım demek için hazırlandı. 

Dolayısıyla, her ne kadar okuduklarım ve paylaştıklarım alanlarında en iyi sayılan isimler olsa da; hiç biri mutlak doğru değil.

Dolayısıyla sadece bilgi almak amaçlı kullanmanız dileğiyle bloguma merhaba diyorum :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikrinizi paylaşın