Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Şubat 07, 2012

Gebelik Belirtileri


Pazartesi günü başlaması gereken reglim başlamayınca; üzerinde çok durmadım zira öldüren bir grip geçiriyorum ve bedenimin hırpalanmasıyla alakalı olacağını düşündüm gecikmenin. Ağır baş dönmesini de gribe bağlamıştım zaten.


Çarşamba günü bayılınca hafif bir şüphelenir gibi olsam da karın ve sırt ağrılarım sebebiyle üzerinde durmadım. Regl ağrılarım başladı diye düşündüm. Ama ne ağrılar bitti ne de regl oldum. Cuma günü artık içtiğim ilaçlardan dolayı vicdan azabı çekmeye ve saçma sapan her şeye sinirlenip ağlamaya başlayınca anladım ki bizim grip virüsü birazcık sevimli olacak.


İkinci pembe çizgiyi gördüm sonra. 

Şu an 4+6 haftalık olan minik grip virüsümüz ailemize böylece katıldı.

Dün akşam doktoruma gittim; kese göründü fakat bebek yok içinde. Önce endişelendim fakat sonra öğrendim ki; bu sıkça görünen bir şeymiş. Pazartesi günü tekrar göreceğiz keseciği; bakalım bebecik de gelmiş olacak mı içine.

Umarım 8. haftaya kadar beklemek zorunda kalmam.

Bu arada kullandığım ilaçlarla ilgili sıkıntılarımı anlattım Dilek Hanım'a, zira bir tanesinin prospektüsünde "gebelikte kesinlikle kullanılmamalıdır" yazıyor. Erken dönemde (gebeliği bilmeden) kullanılan ilaçların %90 sorun yaratmadığını söyledi Dilek Hanım. Yalnız kullandığım ilacın ağır bir ilaç olması ilk üç ay içinde düşük yapmama sebep olabilirmiş. Eğer bebek etkilendiyse; bebekte bir sakatlık olacaksa, "ya hep ya hiç" kuralı gereği doğa gerekeni yapacakmış. Hayırlısı deyip bekleyeceğiz bakalım. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikrinizi paylaşın