Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Mart 09, 2012

Oğluma Mektup 3. Yaşgünü



Oğlum, dünyam, nefesim.
Yarın 3. yaş günün.

Ben herşeyi senin için yaparken; senin için öğrenir, senin için yaşarken, sen büyüyorsun, tek dileğim büyürken aldıklarının senin için doğru şeyler olması. 

Sen büyüdüğünde karşıma çıkacak adamı öyle merak ediyorum ki. Neler düşüneceksin, neleri hedefleyeceksin, neler isteyeceksin hayattan, neler vereceksin hayata, neler kazanacaksın, neler kaybedeceksin yaşarken. Nasıl bir adam olacaksın?  Nasıl konuşacaksın, nasıl bakacaksın, nasıl yaşayacaksın? 

Ne yaparsan yap seveceğim seni biliyorum. Tıpkı şimdiki gibi. Seni kucağıma ilk verdikleri o an, o ıslak, pis, kanlı yeşil örtünün içinden bana ilk baktığın andaki gibi seveceğim seni, o anda atmaya başlayan ikinci bir kalbim vardı sanki, sadece senin için atmaya başlayan. Senin için ve seninle atan. Sen doğduğun an ben de yeniden doğdum sanki. Senin aldığın o ilk nefes, sanki benim de ilk nefesimdi. Yaşadığım hiç bir duyguya benzemeyen, kelimelerle tarif edilemeyen bir duyguydu bana verdiğin. Bu duyguyu büyüttüm seninle birlikte ve biliyorum ki hiç geçmeyecek, hep o ilk bakışını göreceğim gözlerinde, hep ilk gülüşünü, ve seni her öptüğümde yapış yapış kafanı ilk öptüğüm andaki gibi aşkla dolacak içim.

Annem. Nefesim.
Seninle büyüyorum, seninle öğreniyorum, seninle seviyorum hayatı. Her şeyi senin gözünden görmek dünyaya aşık bir kadın yaptı beni. Seni öyle çok seviyorum ki, bunun ne tarifi var, ne ölçüsü. Sana duyduğum aşkı anlatabilecek tek bir kelime bile bilmiyorum. 

Mis kokulum. Oğlum. İyi ki doğdun.
İyi ki bizi seçtin. bize geldin. iyi ki doğurdum seni. Hayat hep güzellikler versin sana. Hep iyi insanlarla karşılaştırsın. Mutluluklar yaşatsın. Her şeyi bunun için yapıyorum.

Seni seviyorum.  

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikrinizi paylaşın