Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Mayıs 20, 2013

Yardım istiyorsam yardım istiyorumdur!



Ben anne olmadan önce, hümanizmin doruklarında gezen bir insandım, ama ne yalan söyleyeyim, anne oldum olalı insanlar çok fazla gözüme batar oldular. Çeşit çeşit huylarını keşfetmeye başladım çünkü. Başkasının işine burnunu sokmaya bayıldıklarından, kendilerinden yardım isteneceğini hissettikleri an ortalıktan toz olmalarına kadar enva- i çeşit huyu varmış bu insanların meğerse! Çekilecek dert değillermiş anlayacağınız.

Yardım istemediğin konularda sürekli fikir yürüten, işine burnunu sokanlar, yardım istediğinde sana akıl vermeye başlamıyor mu, deli oluyorum.

"On dakikalık işim var çocuklarla ilgilenir misin?"
"Anneni çağırsana"

İç Ses; aaaa doğru ya benim annem vardı bak sen söylemesen aklıma gelmeyecekti!!!
Dış Ses; aradım işi varmış

"Kız hiç durmadan ağlıyor biraz yardım eder misin gelip?"
"Dişi ağrıyordur"

İç ses; eee çekeyim de mi çıkartayım damağını mı keseyim
Dış ses; muhtemelen...

"Kızı aşıya götüreceğim, Ada gelmek istemiyor, yanında kalır mısın?"
"Dönerken parka uğrayacağız desen?"

"Ada'ya banyo yaptıracağım, Deniz'i kucağında tutar mısın biraz?"
"beşiğine koyup oyuncak versene durur öyle"

İç ses; bu çocukların annesi sen misin ben miyim? huylarını sen mi iyi bilirsin ben mi?
Dış ses; denedim.

"bilmemnereye gideceğim ama, çocuklarla çok zor oluyor, sen de gelir misin?"
"Taksiyle gitsen?"

İç ses: Uçak kiralayacağım öyle daha kolay
Dış ses: taksiyle gideceğiz zaten ama iki çocuk, çanta, puset falan inip binerken zorlanıyorum. "Sofor yardım eder"  iç ses: "e allah da belanı versin madem"

"Deniz bazen hiç susmadan iki ağlıyor bu ara, o kadar yoruyor ki beni"
"bir yeri ağrıyordur"

İç ses: hayır benim kızım psikopat, eziyet olsun diye yapıyor
Dış ses: diş çıkartıyor onlar zorluyor evet

"Akşama misafir gelecek ama çocuklarla nasıl hazırlanacağım bilmiyorum"
"Oğlana bilgisayarda oyun açıver durur öyle"

Bak hele! Zekaya bak!,
Pek sevgili insanoğlu, zavallı bir annnin sesine kulak verin; biri sizden yardım istiyorsa, sizden yardım istiyordur, akıl istese, akıl isterdi, o yüzden akıl vermeyi bırakıp bir işin ucundan tutuverin.

Sevgilerimle.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikrinizi paylaşın