Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Kasım 30, 2010

Gebelikte 5. Hafta



5. Haftadayız...

Baş dönmesi feci bir şekilde devam ediyor. Ayakta durmakta çok zorlanıyorum, merdivenlerden düşeceğimden korktuğumdan dışarı çıkamıyorum. Bir süre ayakta durursam, kulaklarım çınlamaya başlıyor ve mutlaka yatmam gerekiyor.

Bir noktaya uzun süre sabit bakarsam midem bulanmaya başlıyor, bilgisayara, televizyona bakamıyorum.

Yediklerimi içerde tutmakta zorlanıyorum. Özellikle pişiren bensem hiç yiyemiyorum. Kokular beni mahvediyor. Ada'nın altını temizlerken bazen ağlıyorum çaresizlikten.

Her şey sinirimi bozmaya başladı. Kuyruğumla kavga eder hale geldim. Her şeye ağlıyorum. Eşim bazen sakinleştirmekte zorlanıyor. Geçici bir dönem biliyorum fakat durmadan ağlıyorum.

İnanılmaz bir sırt ağrım var. Kürek kemiklerimin alt kısmında; bıçak saplanırmış gibi sürekli bir acı. Fiziksel olarak bu kadar problem yaşadığımı hatırlamıyorum ilk hamileliğimde... İkinciler mi daha zor oluyor yoksa benim hazırlıksızlığımdan mı kaynaklanıyor bu durum bilmiyorum.

Kendimi hazırlıksız ve bitkin hissediyorum.