11 Eylül 2013 Çarşamba

Kızıma Mektup

Canim kizim.
Gelisiyle hayatimizdaki cok buyuk bir boslugu dolduran, bizi tamamlayan kizim...
Sen yokken ne kadar eksikmisiz meger. Ne kadar az. Ne kadar yalnizmisiz. İkinci kez bahari getirdin evimize. İkinci kez gunesi dogdurdun. 
Ne mutlu ettin bizi.
İyi ki geldin.
Seni beklemek beklemelerin en zoruydu, ama geldin.
Hayatimda hic korkmadigim kadar korktum seni beklerken. Beni birakip gideceginden, benden vazgececeginden korktum. O minik ekranda seni izlerken doktugum gozyaslari, gelisinle oyle bir mutluluga donustu ki, seni bana getirdigi icin o gunleri bile sevdim.
Kizim.
Findik prensesim.
Nazar boncugum.
İyi ki dogdun.
İyi ki varsin.
Seni buyutmek, seninle buyumek cok guzel. 
Seni cok seviyorum.
Hep sımsıkı tutun hayata. Hep bu kadar guzel gul. Hep boyle mutlu, sevgi dolu, sicacik bir insan ol. Hep diren. Yarinim, yarim, kizim...

"Her annenin bir kizi olmali" dediklerinde anlamamistim... Simdi anliyorum.


Bumerang - Yazarkafe