Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Temmuz 17, 2017

Eski Alışkanlıklara Yeni Çözümler: Modayı İnternetten Takip Etmek



Çocuklarım doğmadan önce yapmayı en çok sevdiğim şeylerden biri vitrinleri gezmekti. Alışveriş yapmaktan ziyade vitrinlere bakmayı seviyorum ben. Bunun için ayırdığım boş vakitlerim bile vardı. Ama çocuklarım doğduktan sonra bir süre yalnızca alışveriş yapacağım zaman mağazaları gezebildim. Tahmin edebileceğiniz gibi çocuklar büyüdükçe o da lüks oldu. Çocuklarla mağazalarda olmak sorun halini almaya başlayınca alışverişlerimi İnternet üzerinden yapmaya başladım. Böylesi herkes için daha kolaydı. Onları sıkılacakları alışveriş merkezlerine mahkum etmiyor, kendimi de gereksiz yere yormuyordum böylece. İstediğim zaman istediğim yerden alışverişimi yapabilmeyi de sevdim aslında ama vitrin gezmenin başka bir tadı var. O tadı özlemeye başladım zamanla. 

Her kadın gibi ben de güzel giysilere, ayakkabılara, çantalara bakmaya bayılıyorum. Ruh halimi değiştiriyor. Beni keyiflendiriyor. Bir de değişen modayı, güncel trendleri takip edebiliyorsun vitrinlerde. Modayı takip eden biri olsan da olmasan da dünyayı takip etmenin bir yolu mağaza vitrinlerini takip etmek. Bu yüzden moda haberlerine vakıf olabilmek, gündemin gerisinde kalmamak için de en kolay olanı yani İnterneti kullanmaya başladım. Çocuklu yaşamda vakit yaratmanın, kendine vakit ayırmanın en kolay yolu İnternet çünkü.



Elimde kahve fincanımla koltuğuma uzanıp moda dergiciliği konusunda yıllardır bir numara olan Elle'nin İnternet sitesine girdiğim anda kendimi bir anda o keyifli ruh hali içinde buluveriyorum. Yeni sezonun trendleri, en güzel kombinler, yeni koleksiyonlar derken hem keyifle vakit geçiriyor hem de oturduğum yerden moda gündemini yakalamış oluyorum. Yaşamın her alanında olduğu gibi modada da günceli takip etmek gerek. Özellikle benim gibi sosyal medyada içerik üretenler için gündemin gerisinde kalmamak önemli. 





Zaten modada yükselen trendlere hakim olmak yalnızca nasıl giyineceğinizi etkilemiyor artık. Sosyal hayatın içinde var olabilmek için de modaya hakim olmanız gerekiyor ki güncel sohbetlerden, sosyal medyadaki gündem paylaşımlarından geri kalmayasınız. Her konuda olduğu gibi moda konusunda da güncel haberleri takip etmek şart. Yeni sezonları, sezonların yükselen trendlerini, gündemdeki güncel moda fırtınalarını kaçırmadan moda haberlerine kolayca ulaşabilmek mümkün neyse ki. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikrinizi paylaşın