Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Ocak 17, 2011

Ben yapamadım çocuğum yapsın!

Kimsenin anneliğini sorgulamak haddime değil. Bunu yuvarlak bir cümle olsun da, yazacaklarımı toparlasın, milletle başım derde girmesin diye yazmadım. Zaten anneliğine saydıracağım isim Türk bile değil. Sadece gerçekten böyle olduğu için yazdım. 

Kimsenin anneliğini yargılamak haddime değil ancak bu kadının anne olmaktan ne anladığını çok merak ediyorum. Bu videoya az önce denk geldim. İzlerken ne yapacağımı şaşırdım. Kanım dondu!

Mevzu şuymuş ki; Annesi henüz 5 yaşında olan bu minik hanımı "güzellik yarışmasına" sokacakmış ve kaşlarını aldırıyor!



Annelikte şu şekilde işleyen bir duygu sistemi de var "Aman ben yapamadım çocuğum yapsın" ve genellikle kız çocukları bu tehlike içinde olabiliyor! Ben yapamadım kızım yapsın derdinde olan anne çocuğunun ne istediğine bakmaksızın kendi isteklerini çocuğu üzerinden tatmin ediyor!

Çocuğun çocukluğunu yaşamasına izin vermeden onu yetişkin haline getirmeye çalışıyor. 

Ortalık küçük kadın ve küçük adamlarla dolmaya başladı son zamanlarda bilmiyorum farkında mısınız? 

Bu çocuklar zaten büyüyecekler. 

Bu acele nedir?