Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Mart 02, 2013

Oğluma Mektup 4





Oğlum.

İlk yaş doğum gününde "iyi ki varsın, hayatımda verdiğim en doğru kararsın" diye yazmıştım sana, üzerinden üç yıl geçti ve ben hala, aynı şeyi düşünüyorum, "iyi ki varsın, hayatımda verdiğim en doğru kararsın..." İnsan hiç mi pişman olmaz verdiği bir karardan.

Dünyaya gelişinin, hayatımıza dahil oluşunun üzerinden dört koca yıl geçtiğine inanamıyorum hala. Benim küçük bebeğimsin, gözlerine baktığımda kalbimin titrediği, inciteceğimden korktuğum için dokunmaya kıyamadığım o minicik bebeksin hala. Sana baktığımda hala o doğumhanede kucağıma bırakılan küçücük bebeği görüyorum ve biliyorum ki, seni asla olduğun gibi göremeyeceğim, hep o minik bebek olarak kalacaksın gözümde...

Oysa o kadar büyüdük ki birlikte ve o kadar çok şeyi öğrettin ki bana...

Kendimi tanımayı öğrettin öncelikle, ne kadar sabırlı, ne kadar dirençli ve kuvvetli biriymişim ben de haberim yokmuş meğer. Senin için dünyayı değiştirmeyi bile hayal edebilecek kadar hayalperestmişim ve buna girişebilecek kadar gözü kara! İçimde bir savaşçı varmış ve senin doğmanı bekliyormuş meğer... Bir insanın bu kadar sevebileceği- sevilebileceğini hayal edebiliyor musun? Muhtemelen hayır. Bunu sen de ancak bir bebeğin olduğunda anlayabileceksin çünkü ben de bilmiyordum, düşünemezdim böyle bir sevginin var olabildiğini.

Seninle çok şey öğrendim oğlum.
Hangi arabanın ne kadar hız yaptığını, hangi dinozorun nerede yaşadığını, hangi gezegenin dünyaya ne kadar yakın olduğunu, böcekleri, uçakları, roketleri, aya gitmenin dört gün sürdüğünü, kookaburra diye bir kuş olduğunu, suyun devir daimini... ama en çok sevmeyi. Çok sevmeyi öğrendim... Seni o yeşil ameliyathane bezine sarıp kucağıma bıraktıklarında bana bakışın, hayatımı keskin bir çizgiyle ikiye böldü... Senden önce ve senden sonra. O an biliyordum ki, artık senden önce ne varsa önemsizdi hayatımda. Bir tek sen vardın. O bakışın gözümün önünden hiç silinmedi. Hiç silinmeyecek biliyorum.

Umarım bir ömrümün son anına kadar, öyle güzel bakarsın bana...

Oğlum.
Varlığım.
Hayatım.
Nefesim.
Herşeyim...

Doğum günün kutlu olsun bebeğim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikrinizi paylaşın