Her "Bebek" doğduğunda bir "Anne" doğar.

Bu Blogda Ara

Beylikdüzü Mekanları

Işığını Takip Edenler

Beylikdüzü Anaokulu

Bumerang - Yazarkafe

Mart 11, 2011

Oğluma ikinci yaş mektubu



Pek çok şey oldum hayatta. Bir kadının olabileceği pek çok şey.

Çocuk oldum, öğrenci oldum, aylak oldum, iş kadını oldum, sevgili oldum, eş oldum, evimin hanımı oldum.Hepsini çok sevdim deneyimlediklerimin. Ama bir tek şey;  "Anne olmak" bana "ben" olmayı öğretti. Yaşadığım en muhteşem deneyimdi.Hayatta hiç bir şey beni bu kadar mutlu etmedi.

Oğlum. Anneliği bana armağan eden küçücük bedenine aşık olduğum varlık.
Oğlum. Hayatta aldığım yolların vardığı son durağım.
Oğlum. Hayatım. Canım. Varlığım.

İyi ki doğdun.
Mucizeler getirdin yaşamımıza.

2 yıldır bana öğrettiklerini hiç bir deneyim öğretemezdi.
Ömrün uzun, sağlıkla, mutluluk ve güzelliklerle dolu olsun. Seninle öğrenmek, seninle öğretmek, seninle büyümek tek dileğim.

Oğlum."Anne" deyişine hayran olduğum. Bana yaşamın anlamını veren varlık. Sorguladıklarımın cevabısın.

Oğlum.Bebeğim.Yavrum.
İyi ki varsın!